
خداحافظی گریه در یک غروبه
خداحافظی رنگ دشت جنوبه
خداحافظی غم توی کوله باره
خداحافظی ناله ی قطاره
یه خط یادگاری رو دیوار نوشتم
دلو جا گذاشتم بریدم گذشتم
دو تا قطره اشک روی شیشه حیرون
یکی گریه ی من یکی مال بارون
چه غمگینه جاده
چه بی رحمه رفتن
جدا میشم از تو
جدا میشی از من
یه قلب مسافر
یه مرغ مهاجر
با یه دفتر از خاطرات قدیمی
جدا میشه از لحظه های صمیمی
خداحافظی گریه در یک غروبه
خداحافظی رنگ دشت جنوبه
خداحافظی غم توی کوله باره
خداحافظی سوت یه قطاره
یه خط یادگاری رو دیوار نوشتم
دلو جا گذاشتم بریدم گذشتم
دو تا قطره اشک روی شیشه حیرون
یکی گریه من یکی مال بارون

با سلام.امکان دنلود اجرای اول که میکس تلویزیونی هست را بگذارید چون جای دیگری این نسخه از اجرا موجود نمی باشد. با سپاس
اجرای نخست افزوده شد.
سلام، منم این مشکلو دارم.
دگمه دانلود افزوده شد.
فرزاد عزیز و بزرگ امیدوارم هرجای این دنیا هستی همیشه موفق باشی و سرسبز.
بسیار آهنگ نوستالژی
اگه بخوام حس آهنگ رو بگم جزء چهار پنج تا آهنگیه که آدم با گوش دادنش مرغ خیالش پر میکشه و میره به خاطرات گذشته
کلی بغض و گریه با این آهنگ دارم
فقط میتونم بگم تکرار نشدنی
عالی عالی عالی
چرا اجرای دوم دکمه ی دانلودش نیست؟
چقدر زیبا و حرفه ای هست این سایت، امیدوارم باز هم کارهای ماندگار خود را تکرار کنید.
سلامت و پایدار باشید