گل سینه
آواز: فرزاد فتاحی
ترانه: فرزاد فتاحی
ملودی: برگرفته از موسیقی فولکلور یونان
تنظیم: فرزاد فتاحی
نمازم عطر گل سینتُ گرفت و
آبی گنبدا رو تو چشم تو دیدم
پیشونیمُ جای مُهر رو یه دگمت
کبودتر کردم و از قبله بریدم
محشر آغوش تو ترک کردنی نیست
حرارتت هوا رو بی نظیر کرده
مرز بهشت آینه قدی اتاقه
که عکس اندام تو رو تکثیر کرده
کوچیک میشه مردمکهام از انعکاس
اشعه ی برفی پوست تنت رو تنم
قلب من اسم تو رو جای خون فواره کرد
تا نزدیکتر به من شی از رگ گردنم
با عرق شرم تو تا وضو گرفتم
غربت این خونه برای من وطن شد
بند گلوبند تو رو تسبیح کردم
دامن تو مخمل سجاده ی من شد
یه جایی تو زمان معلق شیم با هم
جایی که روی ما زمان بی تأثیره
یه جا میون خلأ و خلسه که بازم
نمازم عطر گل سینتُ بگیره


مشتی هستی و پر طرفدار
بینهایت دوست داشتنیه این کار❤
درود بر شما
اول واقعا تاسف میخورم و نهایت تعجب و حیرت من از اینه که به جرأت میگم این کار یکی از شاهکارهای موسیقی ما در این ده سال اخیره اما میبینم نه کسی فرزاد فتاحی رو میشناسه؛ نه ملت آهنگشناسن؛ نه کسی به شعر اهمیتی میده. واقعا نمیدونم چی بگم. این آهنگ و همینطور آهنگ چتری حداقل برای من شاید بین صد تا دویستمین بار عادی بشه. اون هم نه تکراری. فقط عادی اما قابل شنیدن. من افسوس میخورم که بزرگان موسیقی ما آلبوم ضعیفی مثل لاله زار و همینطور معین که واقعا حتی نمیشه گفت “گند زد” با این انتخابش. هرکسی سلیقه ای داره، درست! اما آخه چرا یه مدیر برنامه باشعور و موسیقی شناس انتخاب نمیکنن که کاری حداقل درحد و اندازه گل سینه براشون بسازه…
امیدوارم همیشه در اوج باشی فرزاد عزیز. هم صدات عالیه هم آهنگهای خوبی میسازی هم خوب مینویسی. بسیار شعور نوشتاری بالایی داری و من بعنوان یکی از دنبال کننده هات بهت افتخار میکنم.
موفق باشی فرزاد عزیز
احسنت